About me

Nu när jag har fixat och donat klart min design kan jag ju bjuda på en liten fin presentation av mig.

Jag är en aktiv tjej på snart 20 år som hatar att sitta still för länge. Jag har idrottat mycket ända sen jag var liten och håller idag på med thaiboxning mestadels. Jag går på uppsala universitet där jag läser personalvetalinjen, vilket är kul men ganska jobbigt. Har sommarlov för tillfället och jobbar på dagis och i en mataffär. Ska den 24 aug åka tillsammans med J till Spanien, behövligt med avkoppling och tid för mig själv =) Börjar skolan igen när jag kommer hem från spanien, där jag kommer gå till den  3 December, åker sedan till sydafrika ett år för att jobba som au pair och instruktör. Resan ser jag fram emot samtidigt som jag har lite kalla fötter för att åka ifrån alla nära och kära och tryggheten i Sverige. Men det löser sig säkert som allt annat. Har ni några frågor är de bara att ställa dom. Om ni vill följa min resa kommer jag uppdatera bloggen så mycket som möjligt =)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0