pengar eller inte pengar?

Har nu dammsugat övervåningen och halva undervåningen, strykit kläder och tvättat två maskiner, gått långpromms med kotten och fixat en blogg till jenny. Hunnit med mycket, snart kallar jobbet ska jobba mellan halv 5 och halv 10, har ingen lust men det är OB och de tackar man ju inte nej till... skulle vilja åka in på en riktig shoppingrunda och införskaffa lite nya kläder till höstterminen. Får dock önska mig de i 20- års present eftersom jag är pank... eller pank är jag inte men jag måste ha varenda krona jag har tills vi drar till spanien, åh va jag längtar efter solen =)

ska jobba i morron också, fast på dagis, de är mys =)

och lördag är min sista uppbokade jobbdag för sommaren... ska bli skönt att få lite ledigt, de värsta med ledigheten är att det svider i plånboken.


 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0