resfeber

Nu är det mindre än två veckor kvar till vi åker till spanien, ska bli skönt. ser dock inte lika mycket fram emot skolan som är när jag kommer hem... men det är bara att bita i det sura äpplet, för snart blir det afrika och annat ett år =)

har sån fruktansvärd resfeber bara... nu är det inte långt kvar. samtidigt som det ska bli spännande, kul och lärorikt känns det läskigt att åka ifrån alla här hemma, speciellt J ... jag kommer sakna något enormt, men jag tror att et år kommer gå fort och att jag kommer växa som människa, så hem till sverige 2010 kommer en helt ny Emma, inte helt fel...

nog med babbel nu


Kommentarer
Postat av: E. Riley Page

:]

annars då?

2008-08-12 @ 13:38:21
URL: http://cyanatra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0