att packa ner sitt liv i en väska

har jag idag köpt, en stor , nu snackar vi JÄTTESTOR närmare bestämt 70 liters väska och sen en lite smidigare en på 30 liter... jo men visst det är två ganska stora väskor, men min fråga är hur jag ska kunna välja ut det bästa och viktigaste hemifrån sverige att ha med mig till afrika i ett år... det är ju inte så att mamma och pappa kan skicka ner mina grejjor, det kostar ju en hel del... så jag antar att jag ska börja fundera nu vad jag behöver och inte.

sen har min mamma varit på ett underbart humör idag så hon och jag åkte till täby centrum , just för att köpa resväskor. och utöver det har jag shoppat  en peak jacka (vinterjacka) som var nersatt 1100 det tycker vi om... sen ett par baggie jeans och en vanlig svart tröjja med vita dödskallar på =) så nu är jag mer än nöjd, och känner mig väldigt pank...

kanske slänger upp bilder sen om jag orkar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0