en nacke som en 60 åring

... det är ju kul att höra som 20 åring... har varit hos fabror doktorn idag, gick bra och obra. lite värre än väntat men kortisonsprutorna gick galant att ta. trodde dom skulle göra skitont så en liten tår föll innan det visade sig att det var rena barnleken. tycker inte att sprutor är jobbigt alls att ta annars men nacken är ett känsligt område, och att jag inte ser vad han gör skrämmer mig lite.
nog me det, återbesök om två veckor.

annars har det inte hänt något nytt... men det tar sig borta i gropen (våran byggplats) ska bli såå underbart när jag kommer hem från Afrika och ska få flytta in i en nybyggd trea med utsikt mot havet med J. kan inte bli bättre. var och tittade på kök idag på ikea, vi va ganska överens dock inte mamsen, men hon är lättövertalig...

nej nu ska jag sova för i morron är det en ny dag, och jag hoppas på mindre yrsel och huvudvärk

god natt

 

Kommentarer
Postat av: Jenny

och VEM har sagt att de e du o "J" som ska flytta in i en nybyggd trea? Kanske blir jag lika gärna :P

2008-10-07 @ 18:33:22
URL: http://therosehip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0