home sweet home

hemma igen efter en ganska kort, men ack så påfrestande skoldag =) 

solen har skinit och det har varit sånt där mysväder som jag önskar vi hade lite oftare på hösten, i love it. Hade lite kvalitetstid med Jenny (syster) i morse, gick en promenad och var ute i 1, 1/2 timme riktigt skönt, men man blev lite kall om baken ;)

sen köpte vi frukost på flygkrashen och åt den i lugn och ro innan jag tog en dusch och satt mig på bussen mot uppsala, hade föreläsning om motivation. intressant enligt mig. så så jag har fått min dag att ta slut i ett vips. Nu ska jag och sandra stretcha (inför hennes vad) och sen titta på one tree hill som belöning =)




Kommentarer
Postat av: Jenny

mkt mysig morron som absolut borde gå i repris =)

2008-10-15 @ 20:19:44
URL: http://therosehip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0