lovely day

solen skiner ute och jag har börjat min lördag med en promenad, alltid lika skönt med morgonpromenader (förrutom när det är regn och snörusk ute =)  ) min lördag kommer ägnas åt plugg, snart tenta igen. tempot är 180 knyck och emellanåt känns det inte som om man har så mycket fritid eller kan göra vad man vill, men jag är inte bitter för snart, snart bär det av mot afrika och det ska bli såå skönt att få stanna upp vardagen, bryta det vanliga mönstret och njuta av livet och framförallt upptäcka en helt ny kontinent.. just för tillfället är jag inte ens orolig för att längta hem för mycket, ska mest bli skönt och kul. nej jag antar att det är dags för mig att återgå till mina studier.

ta vara på denna fina lördag, den kommer aldrig tillbaka ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0