på schemat idag

är det plugga som gäller mestadels av dagen, ska verkligen försöka komma ut på en promenad i det underbara höstvädret... jag mamma och pappa satt igår och pratade om hur mörkt det nu blir på kvällen och konstaterade sen att det vänder mot ljusare tider om två månader, skönt för dom... själv vänder det ju till mörka tider ungefär då i Afrika, så jag får stå ut med dubbla "mörka" tider.. inte för att det blir så "vintrigt" och mörkt där men för att vara i Afrika så e de ju de.... men det är alltid sån tur att vad som än händer så kommer ju alltid sommaren tillbaka =)

har börjat titta runt på resväskor nu, hittat nån men ingen som jag egentligen tyckt varit superbra. ingen som vet vart det kan finnas?

nu ska jag göra en djupdykning i kunskapssynerna, jippi

När jag är i Afrika har jag på min to do lista att gå ner i en bur där vithajjar simmar runt (utanför så klart). jag och pappa när han hälsar på, kommer bli så häftigt

rg_785956_m600.jpg

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0