studieuppehåll

Är nu avklarat, fick det beviljat idag. känns skönt, då är det avklarat i alla fall =) 

nu är det i alla fall äntligen helg , fredagen är nog den bästa dagen på hela veckan skulle jag tro. I helgen blir de massa plugg. 

J fyllde år igår, så där va jag igårkväll och firade. jag och stefan hade fixat en liten överaskningsmiddag på gamla stans trädgård. Det va kanon alltihopa, J uppskattade det och det var underbart god mat och bra service. Perfekt... Glömde dock kameran hemma så det blev inga bilder . 

nu ska jag ägna min fredagskväll och glassen ben och jerrys och lite plugg, kanske one tree hill också ;)

önskar er en mysig avslutning på denna arbetsveckan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0