ibland hade jag hellre varit en kille med snopp....

som slapp ha mensverk och järnbrist = huvudvärk... typ som idag,.. de va inte min dag idag helt enkelt... vaknar 3 i morse, kunde inte somna om lika bra att vara vaken eftersom klockan iaf skulle ringa kvart i 5. gick upp märkte att jag fått infektion i örat, bingo... iaf fortsatta in mot skolan, får utskällning av busschaffisen för att mitt kort inte ville fungera på första försöket i maskinen, vilket inte va mitt fel hallå...

somnar till slut på bussen, vaknar av ett jävla ryck och wiplash, jaha men då förklarar våran glada chaufför att han skulle se om vi hade bältet på oss... tack för den

notera att jag hela morgonen gått typ dubbelvikt pga mensvärk... suck

möter upp erika på stationen, tänk då kändes de lite bättre, hon e lite av ett lyckopiller den tjejen haha beundrar hennes ork...

iaf solen skiner och jag hittade ett linne på rea idag =)

Kommentarer
Postat av: Lyckopillret

Gulle dig =0)

Kram / E.

2008-09-23 @ 21:28:45
Postat av: Erika

Fast det är du som är den med ändlös energi och som alltid är glad och har ett leende till övers för en trött mamma med framtidsdrömmar =D

/E.

2008-09-23 @ 22:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0