inte sen ... nu

har precis kommit hem, en perfekt fredagskväll för en slutkörd Emma.... familjen ger verkligen ny energi, hur ska jag klara mig utan dem ett år, positiva tankar nu, det kommer gå utmärkt. tur att vi lever i modernt samhälle då vi både kan skicka mail och ta upp en telefon och knappa in några nummer så har vi kontakt med varandra från varsin kontinent...

så klart inte samma sak som att ha två familjer på mindre än 7 km avstånd ;) men bra ändå

nu ska jag vara lite social med J, har lite dåligt samvete då jag är så osocial när jag tentapluggar som en idiot... stackars... men vi får vårda relationen nästa vecka... eller man ska inte tänka "sen"... man ska göra saker och ting nu, för man kan inte vara säker på att "sen" verkligen kommer , skärpning på mig och alla andra som använder uttrycket "sen" alldeles för ofta, jag är verkligen en av dem...

sov gott

saknar "thaien" men snart, snart är jag hel och frisk igen



Kommentarer
Postat av: Anna

jag saknar dig! :)

2008-09-28 @ 14:04:21
URL: http://annakubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0