lagen om jävligheten


vad är det som avgör om man vågar ta steget eller inte, finns det ett öde som är förutbestämt?, som gör att det finns en mening med allt? .. finns det ett öde? jag tror det, någonstans i mitt djupaste inre så tror jag det. men är det bara för att jag vill ha förklaringar för hur saker blir, söker vi/jag förklaringar eller vill vi/jag leva i ovisshet? dom säger att det finns en mening med allt? jag tror det, ibland...  det var meningen att det skulle bli jag och han, men de kan fan inte vara meningen att en ettåring ska få gå igenom cellgiftsbehandlingar på grund av cancer, de kan fan inte vara meningen... eller kan det de? är det för att vi ska lära oss ta vara på livet eller är det bara lagen om jävligheten??? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0