morgonpromenad med kotten

fy satan va första tanken när sandra stoppade in sitt huvud och sa att det var dags att vakna, i morse klockan sex... fan fan fan kallt på golvet, kallt i huset, kallt överallt... vakna mitt i en härlig dröm

kom dock igång ganska fort

hoppa in i polo (älskade bil va skulle jag göra utan dig) körde lille B (sandra) till norrtan. Åkte hem, släppte ut två ivriga hästar som ville ut ut ut. vilken energi alltså haha tänk om man kunde få vara såå pigg på morgonen. tog med mig tobbe ut på en promenad (eftersom det är den enda träningen, om man nu kan kalla det träning som jag får göra med min nacke/rygg). och faktiskt så är det en underbar höstmorgon. klockan är nu nio och jag har hunnit med morgonsysslorna. kan nu i lugn och ro sätta mig ner och plugga

riktigt bra start på dagen, kanske ska gå upp så tidigt i morron också

            

världens sötaste Kotte, en morgontrött Emma (den bjuder jag på) och våran "söta" väg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0