svar på kommentarer

jo, jag pluggar fortfarande. på universitet i uppsala till personalvetare. Läser för tillfället pedagogik =)

Jag fick tag på familjen jag ska jobba hos i afrika via arbetsförmedlingen för 1 ½ år sen. sökte jobbet som 100 andra också gjorde. Träffade mamman och dottern på en intervju när dom va i sverige på visit. Tyckte om dom jättemycket. Men när det väl skulle fattas ett beslut så kände jag att jag inte var redo för att åka och vara borta ett helt år, från alla, familjen, kompisar och tryggheten.

Men vi har hållit kontakten så dom frågade mig igen om inte jag ville komma ner. och man är ju dum som tackar nej till chansen och erfarenheten har jag insett i efterhand. så jag tackade den här gången ja. samtidigt som det är pirrigt läskigt så ska det bli grymt kul och kommer vara mitt livs upplevelse =)

så är det me det
nu ska jag bort och kratta vid våran byggplats


Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: nej, det är den inte :)



trevlig dag!

kram

2008-09-19 @ 09:50:27
URL: http://liseesters.blogg.se/
Postat av: Jessica

söta pållar :D

2008-09-22 @ 20:27:21
URL: http://byjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0