va gör ni ikväll?

va gör ni en fredagskväll som denna.???

själv ska jag ta uppehåll i mina studier och åka till norrtälje där jag och J:s familj ska äta hos hans mormor och morfar. ska bli skönt att komma ifrån bockerna en stund, för att sedan återgå igen lite senare...

snackan om att man inte har något liv dagarna innan tenta, sandra frågade hur jag orkar, och jag vet faktiskt inte? hur jag och alla andra otroligt duktiga universitetsstudenter pallar trycket... det är något man bara måste göra helt enkelt..

kan inte sluta beundras av de som dessutom har barn. Som Erika, va jag beundrar din styrka och ork... jag kan ju bara stänga in mig på rummet och göra det jag ska medan hon måste fixa med barn till dagis, fixa middag, se till att dom gör SINA läxor mm... och att hon dessutom orkar sitta uppe hela nättera och plugga. det är för mig en styrka som är oförståelig... helt otroligt

så en eloge till alla studerande mammor, (speciellt Erika) ... ni är grymma

nu ska jag plocka äpplen och sen duscha
kanske slänger in min fredagsoutfit senare om jag orkar

ha en fab fredag


det var en varm sommarkväll, och systrarna olsson ägnade sig åt fiske, en minnesvärd kväll att tänka tillbaka på med ett leende på läpparna i svåra tider





     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0